VERZENDEN EN RETOUR
Wanneer kan ik de bezorging verwachten?
​
Ik lever producten uit eigen voorraad en op maat gemaakte producten. Voor op maat gemaakte bestellingen rekenen ik een leveringstermijn van maximaal 1,5 week. Producten die op voorraad zijn worden binnen een week verstuurd.
Voor de bezorging van de pakketten maak ik gebruik van de diensten van PostNL.
Met de Track & Trace-code die je van mij krijgt, kun je jouw pakket zelf volgen in het logistieke proces bij PostNL.
Ruilen of retourneren
​
Mocht een door jou bij Knappe Kappen gekocht artikel niet voldoen aan de verwachtingen en wil je het ruilen, dan kan dat bij mij zonder problemen. Laat dit binnen 7 dagen na ontvangst van de artikelen aan mij weten met een e-mail aan info@knappe-kappen.nl. Vermeld in de mail de reden voor de ruiling of retournering van de aankoop. Je ontvangt van mij dan een e-mail met daarin de instructies voor het terugsturen.
Te retourneren producten dienen binnen 14 dagen na ontvangst terug in mijn bezit te zijn. Anders is de aankoop definitief. Dit geldt niet voor in opdracht gemaakte of op maat gemaakte producten. Deze kunnen niet geruild of geretourneerd worden.
Bij een defect kan deze tot 4 weken na aankoop gerepareerd worden door Knappe Kappen, mits dit defect is aangedaan door Knappe Kappen en niet door eigen toedoen of andere invloeden na vertrek van het product bij Knappe Kappen.
Kies je ervoor om het aankoopbedrag terug te ontvangen, dan wordt het bedrag binnen 14 dagen nadat ik de retourzending in goede orde heb ontvangen op jouw rekening teruggestort. Het ruilen of retourneren is aan een aantal voorwaarden gebonden:
De kosten van het retourneren van de artikelen naar Knappe Kappen zijn voor jouw rekening.
Het artikel en de originele verpakking van het artikel mogen niet beschadigd zijn en mogen geen tekenen vertonen van gebruik.
Voor het retour sturen van een artikel dien je eerst contact met mij op te nemen. Artikelen die je niet bij mij hebt aangemeld voor retour of herroeping en artikelen die niet of niet voldoende zijn gefrankeerd worden niet teruggenomen.
Ik verzend de lamp en/of lampenkap met uiterste zorg in daarvoor aangeschafte stevige dozen en verpakkingsmateriaal. Deze graag hergebruiken bij retournering. Uiteraard mag de lamp en/of lampenkap niet beschadigd zijn.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het correct versturen van het pakket. Knappe Kappen kan niet aansprakelijk worden gesteld voor kwijtgeraakte/beschadigde pakketten.
Heb je vragen over het ruilen of retourneren, neem dan contact op met ons.
​
Niet goed? Geld terug!
​
Een consument heeft als gevolg van de wet ‘Kopen op afstand’ bij internetaankopen een afkoelingsperiode van 14 dagen. Dit betekent dat indien de aankoop, om wat voor reden dan ook, niet bevalt je het product eenvoudig retour kunt sturen om te ruilen of om je geld terug te krijgen. Dit herroepingsrecht geldt niet voor producten die in opdracht of op maat gemaakt zijn.